Свържи се с ACDC.bg в
Свържи се с ACDC.bg в Facebook Свържи се с ACDC.bg в Facebook Свържи се с ACDC.bg в Google+ Свържи се с ACDC.bg в Google+ Свържи се с ACDC.bg в Twitter Свържи се с ACDC.bg в Twitter Свържи се с ACDC.bg в Pinterest Свържи се с ACDC.bg в Pinterest Свържи се с ACDC.bg в YouTube Свържи се с ACDC.bg в YouTube

Автомобил и Акумулатор

Вернер фон Сименс и Чарлз Уитстоун едновременно представят практичен дизайн за динамо

С развитието на вторичната батерия възниква необходимостта от източник на енергия, по-добър от първичната батерия. Това развитие вече е започнато от Майкъл Фарадей с неговото откритие на магнитната индукция.

 

 

През 1866г. Вернер фон Сименс и Чарлз Уитстоун едновременно представят практичен дизайн за динамо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грамовото динамо | Зеноб Грам

През 1871г. Зеноб Грам изобретява Грамовото динамо , което е първото, генериращо електричество в търговски мащаб. Грам случайно открива, че когато две грамови динамо машини се свържат паралелно, едното действа като двигател, електрически задвижван от другото. Машината на Грам е успешно развита в първия промишлен електрически мотор.

 

 

 

 

 

И така всичко се нарежда. Динамото може да генерира електричество, вторичната батерия може да я съхранява и електромоторът може да конвертира електрическата енергия в механична. Развитието и производството на акумулаторни батерии напредва бързо. През 1890г. например – поради ненадеждността на двигателя с вътрешно горене – девет от всеки десет автомобила са с електрическо задвижване..

Автор: ACDC.bg © 2013-2014